2009年3月18日星期三

豪豪13個月大丫

2009/03/18


眨下眼...豪豪13個月大丫...


今日爸爸放工就立即回家帶阿仔去又一城與我會合...一齊去吃晚飯慶祝兼順便去領取特別禮物


原本諗住去「板前」吃壽司..不過勁多人等位 (似乎經濟都唔算好差姐)..咁我地係等待期間就幫阿仔影下相啦




阿仔等到有點唔耐煩係度咬衫



都唔知要等到幾時..唯有轉地方去吃「王家沙」...因為我地唔介意搭檯..所以好快就編到位喇



雖然阿仔係屋企吃飽粥先出黎...但為食既佢又點會錯過檯上面豐富既美食丫



有咩野吸引到阿仔眼定定望到實一實呢



阿仔為咩係度扭晒計呢



原來係為左一副麻雀



吃飽後...我地就向目的地進發 --> 玩具反斗城


無錯...又係去呢個兒童小天地運吉...真係百去不厭


呢個「音樂熊寶寶」就係我地特登去玩具反斗城換領既特別禮物喇



阿仔至鍾意按「ON/OFF」個燈制



 

沒有留言: