2009年3月21日星期六

試堂記@Bravo Kids Land

2009/03/21


今日又帶豪豪返第二間playgroup試堂..雖然今次要比試堂費..但因為呢間PG係尖沙咀區..地點算係近我地可以一試丫...因為細細個病左..所以今次只有蠶蠶, 雪雪和豪豪一齊去玩呢...


課室門外有個小型playroom比小朋友玩耍...



一家三口的合照



阿仔今日狀態幾好..眼仔碌碌..金銀滿屋




首先導師吹bubble同各位小朋友warm up下先...


bubble touch簡直係阿仔既至愛





熱完身後就開始上堂喇...


拍打噹噹打拍子




玩flash card



打鼓學節奏




搖著手鈴周圍行



玩彩虹傘...因為阿仔上次玩過..所以今次已經唔驚丫..




動態運動..



總結黎講..呢間PG上堂既活動分開兩部份 : 有靜態既學習和動態既運動...阿仔可以周圍郁動下..唔使成粒鐘都坐定定上堂..都算ok既...最重要地點又算方便我地...可以作考慮之選...不過下星期我地會試第三間PG..到時再比較下邊間好先啦...


上完PG...我地三個family就去左一間上樓cafe high-tea下...



大家high-tea完就分道揚鑣...突然間阿仔話好想吃雪糕...所以我地就帶左佢去尖沙咀碼頭果間「哈根帶」滿足下佢既慾望喇...



款款都好似咁好味...揀邊款好呢??



哎唷..實在太多選擇好難揀丫...



最終揀左呢兩款美味雪糕



阿仔眼定定望實..流晒口水...



忍唔住要出手喇...



阿仔吃得津津有味...會唔會從此就愛上「哈根帶」雪糕呢...


沒有留言: