2009年3月14日星期六

維園花展「秋英」

2009/03/14


上完playgroup後...我地就順路去維園花展逛一逛睇花花...


今屆花展的主題花為「秋英」



除了「秋英」... 鬱金香園都係攝影發燒友既至愛拍攝地方...我地好辛苦先迫到入去影相留念咋..


另外..今屆花展的主題是「萬花喜迎東亞運」...當然要與兩隻吉祥公仔合照



我倆仿似置身於花海中...



阿仔扶住圍欄擺post影相..



烈日當空..阿仔就好醒唔望鏡頭..而我地就苦撐雙眼合照



阿仔..你不要亂採摘...要愛惜花朵呀...



爸爸與阿仔玩空中飛人...



手指指..阿仔很好奇的樣子喔...


越黎越多古靈精怪既表情..



呢張笑到見牙唔見眼...花花bye bye...明年再見...


跟住我們仨就去左玩具反斗城運吉...呢度真係兒童小天地...小朋友入到去就唔捨得返出黎...我地得閒帶阿仔黎玩下都過足癮囉..


阿仔一身賽車手打扮與架跑車幾match喎...



賽車手突然"朗朗"上身...


玩飽就去開餐了...點解我地食得咁他條...



全因阿仔訓左覺覺豬囉...



 

沒有留言: