2009年3月30日星期一

幼潛入學信

2009/03/30

今晚打開信箱收到一封信~幼潛入學信..我真係興奮到跳起...

從來都無諗過會係第一個收生階段就收到信...因為我知道每期幼潛都有許多家長報名...而呢間PG收生人數又唔算太多...所以每期都係用抽籤形式去收生...我先前已經打電話問過果度d職員..我抽到個籌號只係4XX...即係話能夠抽中既機會率不高...所以我都已經打定輸數...只係妄想有其他小朋友退出或者會有機會輪到我...點知今次真係好lucky...可能我報名填時間填左六個choice大包圍...所以相對抽中機會率提高左啦!!!

豪豪...你要珍惜今次上學既機會丫...



沒有留言: