2009年3月28日星期六

玩轉詩翹club+house

2009/03/28


我地和蠶蠶family上完PG就出發去TKL...事關約左班朋友仔一齊去詩翹媽個club house玩...但未去club house前就先上詩翹家搗蛋...詩翹媽拎晒所有玩具招呼小朋友..五位小朋友睇見d玩具就雙眼發光...係屋企度周圍行...玩玩具...好開心喔



豪豪和細細個對蠶蠶玩緊個車盤都好有興趣...一齊出手搶



呢張玩具檯真係好吸引...引晒五位小朋友埋黎一齊玩



係屋企玩左一陣..我地就出發去Club Kid Anderson   



呢個playroom既area真係好大...就算有很多小朋友同時間係度玩都唔會覺得擠迫...可想而知有幾大  同埋呢度周圍都鋪滿晒地墊...岩晒我地d行路行到飲醉酒既小朋友係度周圍走..包保唔會跌親撞親...令我地感到安全又放心


首先係小BB區度玩玩具屋...




跟住到大BB區玩sir滑梯...



點解阿仔扁晒咀既...原來係度扭眼訓



飲飽奶就係呢張sofa度訓覺叉叉電



阿仔訓醒後又跟細細個再戰sir滑梯





今日詩翹媽仲送左份禮物比豪豪添..真客氣丫



姨姨...我好鍾意呀...多謝您



沒有留言: