2009年3月31日星期二

蕃薯仔

2009/03/31


話說某日行完街準備排隊搭小巴回家時


突然間我好想食熱辣辣烘蕃薯就同老公講下


老公就話今日蕃薯伯伯無開檔喎..不如下次先買比你食啦


跟住我就同老公講..下次我又未必想食了


點知隔左一日


我放工回娘家時就見到一袋烘蕃薯放係檯面


原來老公都會將我所講既「無聊話」放入心裡


的確很窩心喔..多謝老公


每次無論我地吃什麼..豪豪都會走埋黎吃埋一份


今次當然唔例外..仲食完一啖又一啖添


還記得小表姊細個果陣時食過一次蕃薯之後就變左蕃薯妹


以後成日都話要吃蕃薯..蕃薯糖水係佢既至愛


唔知阿仔今次食過之後會唔會都變左蕃薯仔呢

沒有留言: