2009年3月28日星期六

試堂記@One Music Centre

2009/03/28


今日帶豪豪去呢間係音樂類型既PG...阿仔平時咁鍾意聞歌起舞..我估應該會幾enjoy..而且上課地點係太子...今次又有蠶蠶做同學仔相陪..所以我又比左兩條紅衫魚試下堂啦...由於阿仔上堂前比我地係夢中摷醒...所以心情有點麻麻地...比個沙搥佢玩都無反應...



呢間PG既導師會走埋學生身邊逗玩..讓學生投入上堂氣氛 (呢樣野我幾like)


.


每次玩完一樣樂器就要講bye bye...每位小朋友都很乖自動自覺把樂器放入箱裡..阿仔初頭見其他小朋友放都有d想放...但最終都係唔肯放手..導師唯有用第二樣樂器同佢交換啦...


.


一邊聽音樂一邊打鼓...



又玩另一種樂器...



聽住音樂係課堂周圍走走跳跳...



阿仔熟習左環境後就係課室裡周圍探索...



總結黎講...呢間PG無論係上課地點/導師/課堂種類..我都覺得ok...唯一係上課時間就要與爸爸再商量下...因為我和爸爸都prefer一齊陪阿仔親子上堂...如果報上午班..我就要隔星期六先可以相陪..但報下午班時間又麻麻地...所以都係無即場報名上堂...返屋企再諗清楚先算...


 

沒有留言: